不得不承認,這是一首讓阿凱聽到哭的歌

歌詞其實很憂傷,但平緩單一的旋律卻優雅得可怕
真希望自己也能像 Karen Fairchild 的歌聲一樣優雅
愛他,所以忌妒她,所以遠遠的祝福他


 

I've got a girl crush 
有個女孩深擊我心
Hate to admit it but, 
本不想承認
I got a hard rush 
無奈情感實在太強烈 
It's not slowing down 
沒有任何緩和的跡象
I got it real bad 
感覺真的很糟
I want everything she has 
我想要擁有她有的一切 
That smile and that midnight laugh 
深夜中的嬉鬧還有美好的微笑 
She's giving you now 
和現在她給你的一切


I want to taste her lips 
我想嘗嘗她擁有的紅唇 
Yeah, cuz they taste like you 
嗯,因為就像吻了你一樣 
I want to drown myself 
我想讓自己沉浸 
In a bottle of her perfume 
沐浴在她的香水中
I want her long blond hair 
我想擁有那頭金色的秀髮 
I want her magic touch 
我想擁有她神奇的觸碰 
Yeah, cuz maybe then 
嗯,或許我也擁有這些 
You'd want me just as much 
你就會更想要擁有我


I've got a girl crush 
有個女孩深擊我心 
I've got a girl crush 
有個女孩讓我無法忘懷
I don't get no sleep 
我無法入睡
I don't get no peace 
也無法平靜下來
Thinking about her 
只要一想到 
Under your bed sheets 
她躺在你的床畔 
The way that she's whispering 
想到她對你嬌聲軟語的樣子 
The way that she's pulling you in 
還有她如何讓你無法自拔 
Lord knows I've tried, 
連上帝都將我的疲倦看在眼裡
I can't get her off my mind 
她的身影在我思緒中揮之不去


I want to taste her lips 
我想嚐嚐她擁有的紅唇 
Yeah, cuz they taste like you 
嗯,因為就會像吻上你一般 
I want to drown myself 
我想讓自己深陷 
In a bottle of her perfume 
沉浸在她的香水中 
I want her long blond hair 
我想擁有她美麗的金髮 
I want her magic touch 
我想擁有她魔法般的觸碰 
Yeah, cuz maybe then 
嗯,或許這樣 
You'd want me just as much 
你就會也想要擁有我


I've got a girl crush 
一個女孩深擊我心 
I've got a girl crush 
那個女孩讓我日思夜想 
Hate to admit it but 
雖不願承認 
I got a hard rush, 
但胸中的那股悸動 
It's not slowing down. 
從來不曾停歇

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯 翻譯 歌詞網站
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 凱子 的頭像
    凱子

    我是阿凱

    凱子 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()